De kunst van het verleiden begint bij de presentatie.

 

 

Bij Broersma zien we het als een kunst om een woning in al z’n elegantie te presenteren. We onthullen de elementen die de ruimte elegant maken en verleiden de toekomstige bewoner fysiek, in woord, en in beeld. Volledige informatie. Elegante presentatie. Dat is ons motto. Alles voor een snelle en succesvolle verhuur. Van één woning, of een geheel complex.

Nieuwsbrief
Toestemming

De vijf verhuurfases van Broersma

Fase 1: een vrijblijvend advies
Eerst maken we kennis. We beginnen met luisteren en maken inzichtelijk hoe wij jou het beste kunnen begeleiden bij de verhuur van een woning, of project. Ons advies is gebaseerd op een eerste inventarisatie van de meest essentiële kwaliteiten. Wij maken een quickscan van het huis en brengen eventuele obstakels voor de doelgroep in kaart. Samen met de advieshuurprijs en de vrijblijvende offerte, delen wij onze visie. Voor partijen met meerdere huurwoningen bieden we de mogelijkheid tot het afnemen van het BRSM-projectabonnement. Een nieuwe contractvorm waarbij wij de verhuur en marketing uit handen nemen.

Fase 2: de opdrachtverstrekking en de marketing
Na toelichting van ons advies en de offerte, volgt de opdrachtverstrekking en de marketing. We vullen het digitale verhuurdossier met alle relevante verhuurinformatie. Ons team selecteert de juiste documenten, maakt de concepthuurovereenkomst gereed en zet de algehele presentatie op. Na deze opstart begint de strategie van verleiding.

Om maximale aandacht te krijgen zijn de styling en presentatie van een woning essentieel. Beleving speelt dan ook een grote rol bij Broersma. Eerst voor het aantrekken van kijkers, en later voor de besluitvorming van de huurder. Daarom werken we met professionele stylisten en fotografen uit de BRSM-circle: een door ons geselecteerd netwerk van specialisten.

Samen creëren we unieke storytelling, waarin we ook de belevenissen van de vorige bewoners meenemen. Al deze content bundelen we, samen met onze deskundige visie, in het door onszelf vormgegeven en uitgegeven BRSM-magazine. We publiceren deze volledige presentatie op het BRSM-platform en genereren leads via Funda, MVA, Pararius, sociale media en ons eigen netwerk.

Daarnaast nemen we contact op met collega-kantoren, verschillende relocation-maatschappijen en bedrijven die huurwoningen zoeken in het hogere segment. We kennen de vraag uit het buitenland en passen onze marketing hierop aan.

Fase 3: de verhuur
Geen huis één huis en moment is hetzelfde. De response verschilt dan ook per woning, en per project. Onze ambitie is hierin toegevoegde waarde te leveren door te fungeren als een kompas. We delen onze kennis en halen de emotie uit alle verhuuractiviteiten. Staat een woning langer te huur dan verwacht? Broersma zoekt continu nieuwe oplossingen en brengt proactief advies uit.

Fase 4: de contractvorming en de afhandeling
Bij interesse adviseert Broersma hoe te handelen. Zodra er overeenstemming is bereikt leggen we de afspraken schriftelijk vast. We screenen de aspirant-huurder. We checken de cijfers, doen een werkgeverscheck en vragen oud-verhuurders om referenties. Ten slotte begeleiden we de ondertekening en de afhandeling—voor, tijdens en na de check-in van de woning.

Fase 5: de nazorg
Een klant bij Broersma is een relatie voor het leven. Bij problemen of vragen blijven wij bereikbaar. Nu, en in de toekomst.

Op zoek naar een partner voor de verhuur en branding van een project?

Ontdek het BRSM-projectabonnement met de mogelijkheid tot in-house marketing. Dit is een nieuwe contractvorm voor grotere partijen waarbij wij verantwoordelijk zijn voor de continuïteit in de verhuur. Zegt een huurder binnen de afgesproken periode van drie tot vijf jaar op? Dan zoeken wij een nieuwe huurder. Indien gewenst, nemen we tevens de volledige marketing en branding uit handen. Zo maken we een eigen website en gevelbanier en organiseren we een teaser-event om leads te genereren.

Internationaal

Broersma is de ‘certified expat broker’ van de MVA

Amsterdam heeft een enorme aantrekkingskracht op mensen van over de hele wereld. Expats komen eerst om te huren, en overwegen pas daarna om te kopen. Broersma brengt elke woning elegant en discreet onder de aandacht bij de juiste doelgroep. We kennen de vraag vanuit het buitenland en passen onze marketing hierop aan.

Tarieven

Ons eerste verhuuradvies is kosteloos, discreet en geheel vrijblijvend. We werken met een vast percentage over de huursom of met een voordelige abonnementsvorm.

Verhuuradvies nodig?

Broersma luistert, observeert, inventariseert en adviseert. Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek. We maken graag kennis.

Recent bekeken
Bekijk het overzicht